lördag 23 maj 2009

Hur skapelsen av detta underverk gick till

Så då har man gjort en blogg. Ska försöka hålla igång den och skriva så mycket som möjligt. Så nu ska jag beskriva hur det gick till när jag skapade denna grej så kallad blogg. Jag satt klockan två på natten och pratade disney låtar med min broder över msn. Då fick jag upp tanken. Kanske kan vara kul att blogga lite nu när jag ändå har internet och tråkigt. Så jag skrev till min broder. - Skicka en länk. Han sa - okej och skickade denna länk https://www.blogger.com/start. Då var man nästan igång. Det kom bara upp såna där saker man ska fylla i.. Då kom min broder till hjälp igen. Jag fastnade. Vad tusan var visningsnamn. Skulle jag bara kollat lite till höger skulle jag aldrig behövt fråga den frågan till min broder. Men jag kollade inte lite till höger utan jag frågade glatt min broder. Han visste inte. Vad tusan tänkte jag. Det var då jag upptäckte att det stod så fint skrivet vad det var så jag klippte och klistrade till min broder så nu vet vi vad det är. För dom som inte vet är det "Det namn som används för att signera dina bloggposter". Sen var det nästa grej. Vad ska bloggadressen vara. Där fick jag använda hjärnan lite extra. Men det löste sig. Och när jag fyllt i allt så klickade jag på den där pilen. Men mitt lösenord var inte giltigt. Underligt. Jag frågade min broder. Han visste inte. jag testade igen. Då funkade det samtidigt som min broder skickade en annan länk som då var http://www.bloggagratis.se/. Men jag slapp gå in och börja om. Det var inte så mycket jag fyllt i men ändå. Alltid trist att börja om. Och nu när jag skriver säger min broder att min titel inte vart nå bra. Det ska iaf stå " "How do you prove that you exist...? Maybe we don´t exist" " Så om ni orkade läsa hit så vet ni. Det var nog allt för idag beroende på hur man räknar dygnet. Nästa dag när morgonen börjar. Och i sådant fall när börjar morgonen. ? :S Så nu var det allt. god natt på er glada som orkar läsa.

Mvh Manx

1 kommentar:

  1. Nice broder, bara några stavfel men sådant gör vi alla. Kul att du har börjat blogga i vilket fall för jag älskar ju att läsa. =)

    SvaraRadera