torsdag 24 september 2009

Halloj

Tja alla glada. Nu har jag äntligen kommit på varför mamma och min bror lånar min dator från och till. Dom kidnappar mina bilder. Det är hemskt.
Men egentligen gör det väl inget. Jag kanske har lite mer fritid att kolla runt på internet efter roliga eller fina bilder som kan vara roligt att ha kvar. Men ändå. Vilka ena rackare det där är.

Inte ok bror och mamma =)

Och från det ena till det andra. Jag börjar bli grym med luftgevär och pann lampa.
Och så fixar jag med bilen. Viken grej. Sånt trodde jag inte att jag kunde. Men det visar sig väl sen när det är dags att rulla iväg med det.
Tror jag börjar med att puta fram den i fall att något skulle ramla av haha ^^

Slut för idag :D

3 kommentarer:

  1. men jag kan ju inte hitta några bra bilder....
    Har inte tid om jag jämt ska serva dig med mat

    SvaraRadera
  2. Oj då, dags att undvika din bil då :D Nej men allvarligt jag har väl inte tagit någon bild av dig och publicerat?? Skulle aldrig falla mig in. :D Ha det gött lille bror.

    SvaraRadera
  3. Lol du är rolig du:)
    Moster Britt

    SvaraRadera